LSD is bedoeld voor…
Scale-ups, growth hackers en grote groeiers die toe zijn aan een volgende groeistap maar die eerst terug willen naar de kern en om vervolgens de sprong voorwaarts te maken. En die er bovenal voor willen zorgen dat alle mensen in de organisatie zich achter het ene verbindende doel scharen. |
Startups en startende ondernemers die hun ‘gat in de markt’ simultaan willen ontwikkelen vanuit het Wat, Waarom en Hoe. Die niet alleen als lean startup willen acteren, maar die ook willen werken vanuit een heldere visie en purpose en die oplossingen willen creëren voor het échte, onderliggende probleem. Niet met oneindig (investerings)budget, maar juist vanuit de beperkingen. |
Lean belts, scrum masters en agile coaches die niet alleen goed willen zijn in het Hoe maar ook alles willen weten over het Wat en Waarom. Die de kracht van storytelling en de principes van design thinking willen inzetten om teams en organisaties te verbeteren. |
Teamcoaches en facilitators die nieuwe, inspirerende woorden en beelden zoeken om teamleden te helpen op hun weg naar high performing teams. Of die gewoon een inspirerende invulling zoeken voor de heidag of teamdag. |
Ontwikkelteams die betere oplossingen willen maken voor de klant, op een leukere en effectievere manier en vanuit een helder verbindend doel. En die vooral eindelijk eens écht invulling willen geven aan de term ‘high performing team’. |
Productontwikkelaars en design thinkers die beter willen worden in hun vak. Die benieuwd zijn naar de kracht van het interdisciplinaire team en echte samenwerking met de klant. En die vooral ook willen weten hoe het Wat van design thinking is ingebed in het Hoe en Waarom. |
Leadership, managers en teamleads die de teamdynamiek beter willen snappen, zich bewust willen worden van alternatieve recepten naar succes en nieuwsgierig zijn naar de kracht van autonomie en zelforganisatie. |
(Corporate) organisaties en overheden die van koers willen veranderen, hun producten diensten willen verbeteren en/of het maakproces (en dus het leerproces) willen versnellen. En die bovenal willen bouwen aan een veerkrachtige, slagvaardige organisatie. |
Organisatieadviseurs en verandermanagers die hands-on tooling zoeken voor het uitleggen van de vaak complexe processen die gepaard gaan met veranderingstrajecten. Die, anders gezegd, op zoek zijn naar nieuwe, eenvoudige taal. |
… en voor iedereen met een kinderlijke nieuwsgierigheid naar nieuwe inzichten om het eigen functioneren te verbeteren en het werk leuker te maken.